Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Optimalizace PPC kampaní v Google Adwords
Linha, Martin ; Žamberský, Martin (vedoucí práce) ; Hanzal, Petr (oponent)
Cílem práce je představení systému Google AdWords, nástroje pro webovou analytiku Google Analytics a jejich současné využití při správě PPC kampaní. Dále se zabývá problematikou AdWords v internetovém marketingu, zaměřeném na výkon ve vyhledávací síti Google, a po propojení s nástrojem Analytics analýzou návštěvnosti. Teoretická část je výkladem základních pojmů, východisek a samotných systémů. Praktická část má za cíl vytvořit kampaně, které budou splňovat požadavky definované zadavatelem. K těmto účelům je práce rozdělena na dvě části. Nejprve je soustředěna na založení kampaní v AdWords včetně propojení s Google Analytics. Následně je zaměřena na vyhodnocení a optimalizaci výsledků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.